ترسم اینه که رو تنت، جای نگاهم بمونه


یادته؟ این اولین آهنگی بود که بهم دادی. همون موقع هم باورم نشد وقتی با چشم خودم دیدم که برای بار اول دلم لرزید... شاید اگه اینقدر مغرور نبودم و باور می کردم، بیشتر ازت می ترسیدم... از این همه دوست داشتنت می ترسیدم... که بعد همچین روزی نمی آمد که تو گرگ داستان باشی که با بدجنسی دل منو شکوند و بعد از این همه زمان که از خاکستر شدن اون عشق گذشته، من هنوز یاد نگاهت بیافتم و دلم بلرزه....



Sometimes you wake up. Sometimes the fall kills you. And sometimes, when you fall, you fly.


Same mistake


این آقاهه خیلی خوبه. فقط یه ذره زیادی خوبه! صداش خیلی اروتیکه!



Sometimes, there is really no tomorrow


Do:

-dance

-drink peppermint mocha (hot)

-say goodbye to the beloveds

-hike (but not ski)

-learn

-stare at the sky

-swim

-make out

-travel

-fall

-smile at absolute strangers

.... and ... forgive...


... as if there is no tomorrow...



Why isn't love enough?


It's sad... It's damn sad to want him so badly... 


.. to want him so badly...





خواستن هم hang over داره؟

تا آب شدم، سراب دیدم خود را...



باز عاشق می شوم.. هر روز، هر ساعت، هر لحظه عاشق می شوم و فراموش می کنم... همه چیز را فراموش می کنم... روز ها و ساعت ها و لحظه ها را فراموش می کنم... قلبم آنقدر پرواز می کند که نگرانم شاید تپیدن را هم فراموش کند...


می دانم که این نیز می گذرد... می دانم که دلتنگ این روزها می شوم و روزی می رسد که این روزها را هم فراموش می کنم و دیگر دلتنگ هم نمی شوم...


غم هایم سنگینند... پرواز می کنم که تنهایم بگذارنند... پرواز می کنم و تنها می شوم...



دلق ما بود که در خانه خمار بماند..


1- No! I'm not proud of myself when I took myself out for shopping and keep on listening to this and this for 5 hours and felt like shit trying to stop my tears from falling...


2-There is love, and pain, and cost, and torture, and right and wrong, and truth, and ... and above all, there is life which ought to be respected eternally...


۳- گفت کو زنجیر تا تدبیر این مجنون کنم...


۴- و قسم به فردا.. که هنوز دنیا سرشار است از پرستیدنی ها...


5- Take a breath..