Trying to shoot for the stars


That's it! You've got the choice. You are allowed to make the decision. You choose and from then on, your life will be exactly as you've decided it to be. 


He had the choice. I've got a decision to make.



دل ببردی و بحل کردمت ای جان لیکن...


که من همون با همون گیجی همیشگی و سر به هوایی واسه خودم در و دیوار و آسمون رو نگاه کنم و تو هم کنارم تو فکرهای خودت باشی و بدون اینکه حواست بهم باشه، خیلی طبیعی و غیر ارادی دستتو بذاری دور کمرم و از وسط خیابون بکشیم کنار یا جلومو بگیری که نخورم تو ستون یا از تو مهمونی شلوغ بکشی ام بیرون یا ببری که بهم غذا بدی و همچین طبیعی دستت رو احساس کنم و اصلا انگار جاش همون جاست و تو هنوز تو فکر خودت باشی و من هنوز سر به هوا باشم و ....


اصلا انگار جاش همون جاست....






If you turn off feeling when your life is mostly bullshit, sometimes it's hard to turn it back on.



پیشه اهل نظر، دیدن و جان دادن است...