تو را برای تو..


آفتاب را برای خودم می خواهم

                         خورشید را برای تو

آب را برای خودم می خواهم 

                        چشمه را برای تو

جادو را برای خودم می خواهم

                        سفر را برای تو

خواب را برای خودم می خواهم

                         قصه را برای تو

                             قصه را...

                                قصه را...


گرما را برای خودم می خواهم

                       خانه را برای تو

بغض را برای خودم می خواهم

                       گریه را برای تو

درد را برای خودم می خواهم

                       زندگی را برای تو

طلوع را برای خودم می خواهم

                       شرق را برای تو

                                  قصه را...

                                     قصه را...

                                         قصه را....


آفتاب را برای خودم می خواهم

                     خورشید را برای تو

آب را برای خودم می خواهم

                    چشمه را برای تو

قصه ام را برای خودم نگاه می دارم

           قصه ام را برای خودم می خواهم

                                              تو را برای تو....


                     قصه را...

                        قصه را...



گم شده و غمگینم. 


شور زندگی رو به زور تو خودم زنده نگه می دارم. حتی اگه به دروغ باشه. 


تو این خر تو خر و کثافت بازار و بازی های مزخرف و این همه loser که دورمو گرفته، تو این سرما و تاریکی و سرگیجه، بین این همه دروغ.... بوسه لازم شده ام. از اونها که غافلگیرم می کنه و فقط محض محبته و کسری از ثانیه طول می کشه و حتی هیچ معنی خاصی به جز بوسه نداره....


دیگه حتی الکل هم نمی خورم که یادم بره. حتی عید هم نیست که بهانه باشه واسه لحظات در آغوش کشیدن... حتی زمستون هم نیست که آدم به امید اسکی زنده باشه.. حتی خاطره ای هم اونقدر رنگ نداره که تصویرش واسم لبخند باشه.... هیچی نیست... هیچیِ هیچی نیست... 


باید غرق کنم خودمو... تو کار خودمو غرق می کنم... 


دلم آغوش و بوسه می خواد..


Let go


Believe me. It wasn't personal


دلٍ تنگٍ بی جواب، بزرگ که شد، می شه دلٍ تنگٍ بی درمان.

جواب پیدا کنید برای دل هایتان...