my immortal


با دوست پسرت که break up می کنی، واسه من یکی تیریپ چرت نیا که ایول فردا مشق دارم و حواسم پرت میشه! 

دیگه من و تو که می دونیم مشقه به همراه خیلی چیزای دیگه به باد رفته....


فیلم burn after reading رو داشتم می دیدم. کلا مزخرف بود! یه سری اتفاقات چرت و لوس افتاد و کلی تیریپ جاسوسی بسیار بسیار لوس بود. خلاصه کلی آدم چرت می میرند و اینا تا قضیه جمع میشه. آخرش یه مسولی بوده، می ره پیش رییس سیا گزارش میده. بعد هر جمله یه سری ابراز احساسات اف ورد دار استفاده میشه.. آخرش هم میگه خب... می دونی ما باید چه درسی از این ماجرا بگیریم .. طرف می گه نه قربان! رییسه فکر می کنه میگه... هیچی! هیچ درسی برای گرفتن نیست... صرفا دفعه بعد این کارو نکنیم.... و خب مزخرف می گفت! کلا اونا از اول کاری نکرده بودند که دیگه نخوان بکنن...

الان هم مشکل من همینه... هرچی فکر می کنم.. حتی هیچ درسی هم برای گرفتن پیدا نمی کنم... هیچی پیدا نمی کنم که حتی ازش عبرت بگیرم...

perfectionism!


خیلی خیلی وقت پیش که با بچه ها بحث می کردیم، معتقد بودم که ایده آلش اینه که آدم وقتی ازدواج کنه که ازدواج کردن و نکردنش خیلی فرقی نکنه. یعنی به جایی برسی که یه روز از خواب بیدار شی و فکر کنی به عنوان fun می خوای ازدواج کنی وکلش صرفا یه تنوع و تفریح باشه و چیز خاصی به طور خاصی عوض نشه...

یه جورایی می گفتم که آدم خودش نباید بره سراغ ازدواج... اون باید بیاد آدم... 

الان هم همین طور معتقدم. اگه تو بری طرفش، اونقدر وحشتناک غرش می کنه که از ترس هر تصمیمی که بگیری کوفتت می کنه و خلاصه کلی ضد حاله.


ربطی نداره ها! document کردن ایده های مشعشعمو که یادم باشه!