سیاه....

 

آقا جان! ما تو این مملکت امنیت نداریم! داشتم از خیابون رد می شدم، رانندۀ یه ماشین پنجره رو باز کرده بود و صدای ضبطش هم در حدی بود که من به وضوح می شنیدم.

 

مگرم چشم سیاه تو بیاموزد کار

ورنه مستوری و مستی همه کس نتوانند.....

 

 

شجریان! آلبوم "عشق داند"!

از هولم نزدیک بود برم زیر وانت!

نظرات 2 + ارسال نظر
Mephisto پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ق.ظ

بی جنبه!!! حالا خوبه گفته چشم سیاه! اگه می گفت سبز که احتمالا از خوشحالی خودنو مینداختی زیر تریلی!!!

خب من کلی حال کردم! مجبوری حقایق تلخ رو یاد آوری کنی؟؟؟
تو که می دونی! تنها چیزی که به من امید زندگی میده و وادارم می کنه به ادامه دادن، این موضوعه که آندره کوره. و سبز و سیاه رو تشخیص نمیده!!(البته اگه بدخواههای حسودی مثل تو حقایق رو بهش نگن!!!)

Mephisto پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:02 ق.ظ

راستش خواستم اینجا کمی برای پست قبلی ناسزا بگم گفتم شاید خانواده هم اینجا رو بخونه!درست نیست!!! برای همین شخصا خدمت می رسیم و مراتب احتراممونو حواله تان می کنیم!

ما مخلصیم! ولی باز چه غلطی کرده ام؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد