کنکور

 

هفته دیگه نتایج کنکور اعلام میشه!

اصلا نگران نیستم! راستش امیدی هم ندارم! فقط متاسفم که ۳-۲ نفر خیلی شاد می شدند اگه معجزه می شد! شانس شاد کردنشون رو از دست دادم!

به نظرم همه چیز خیلی بدیهی بود! دو هفته وقت گذاشتن حتی کفاف نمی ده که تمام اون کتابها رو یک بار ورق بزنی! (توی همون دو هفته فهمیدم که چقدر چیز هست که من pass کرده ام و در خاطره ام هیچ اثری به جا نذاشته اند!)

توی یه همچین رقابتی که برای کلی آدم نتیجه اش خیلی مهمه، با این وضع، رتبه بهتر از ۳۰۰-۲۰۰ بیارم، باید سور بدم!!!!!! (خودمونیم! دیگه دارم لوس می کنم! امید ضعیفی به زیر ۱۰۰ دارم! ببینیم چی میشه...)

 

پی نوشت: style نوشتن اینجا کمی عوض میشه! یا بهتره بگم یه چیزهایی بهش اضافه می شه! خبرهایی هست، که روی اینجا هم تاثیر می ذاره! فعلا دارم فکر می کنم! بیشتر خواهم نوشت!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد