Need for Speed- Most Wanted

 

 اگه Need for Speed بازی کرده باشید، می دونید اصطلاح نیترو زدن یعنی چی! ( شنیده ام توی رالی های واقعی هم از اینها دارند!) وقتی سرعتت خیلی زیاد نیست و لازم داری یهو شتاب بگیری، (مثلا برای فرار از پلیس ها!*) می تونی نیترو بزنی! خفن شتاب می گیری! البته به ماشینت هم بستگی داره! کلی حال می ده! فقط بدیش اینه که حجمش محدوده! تموم می شه و بعد یه مدت طول می کشه که باز پر شه!

خلاصه که تو این یه هفته من کلی نیترو زده ام! ۵-۶ بار مجبور شدم تهش رو با نون در آرم! یکی دو بار هم کار داشت به لیسیدن ته ظرف می رسید!

یه روزه دوباره پرش کردم برای یه هفته جذاب دیگه!

اینجاست که می گن زندگی بهتر از این نمیشه.....................

پی نوشت: صلاحیت من برای Need for Speed بازی کردن رد شده! وقتی حتی پشت دست می شینم اونقدر هیجان زده می شم که برادر مربوطه برای حفظ سلامت خودم اجازه نمی ده بازی کنم!!

* این کلمه Busted عجب خوش آهنگه!!!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مرلین جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ق.ظ

یاد قدیما افتادم!!

آخرین NFS که بازی کردم ورژن ۴ بود (High Stakes) کلّی باهاش حال می‌کردم (و لغت busted رو اوّلین بار اونجا شنیدم!).

الان باید خیلی عوض شده باشه نه؟

خودم که خیلی عوض شدم به گمانم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد