seize every and each day! it may be the last one


۱-می گن روش دلتنگ شدن آدمها با هم فرق می کنه... هر کس واسه یه چیز به یه شکل دلتنگ می شه و اینو یه جور نشون میده... مدل دلتنگی من فقط به زندگیم گند می زنه! قصد داشتم یا روشمو عوض کنم یا دیگه دلم تنگ نشه... منصرف شدم از تصمیم...

۲- همه اتفاقی داره می افته... کلی حادثه و اینها.... به هیچیم نیست! خیلی بی تفاوت می زنم....در بهترین حالت به ملزومات یه نگاه می ندازم.... هیچ ضرورتی در کار نیست....

۳- مچ خودمو می گیرم که ساعت هاست تمام تمرکزم روی صدای قطره هاست ، منتظرم که این بارون تموم شه و دوباره ماه رو بشه دید و دوباره....

۴- کلی کشفیات در مورد خودم داشته ام! بعضی هاش خیلی با تصویری که از خودم تو ذهنم داشته ام متفاوته! گاهی واقعا خجالت می کشم از چیزی که هستم! گاهی خودمو خیلی خیلی معمولی می بینم! گاهی...

۵- این کتاب هم تموم کردم! عجیب تمام این سالها باهاش زندگی کرده بودم و نمی دونستم! انگار همه چی بهم یاد آوری شده باشه...


حرف آخر:

I hate moonlight! Because it's beautiful and he's not here to see it with me