فزت و رب الکعبه...

۱- آدم معمولا می خواد مریض شه، یه روزه می افته در بستر بیماری و ۱۰ روز طول می کشه که خوب شه. من ۱۰ روز طول کشید مریض شم (۱۰ روزه نمی تونم روی خط مستقیم راه برم از سرگیجه)، امروز تازه تب کردم. چقدر طول می کشه خوب شم خدا می دونه. بدیش اینه که وجدانم خیلی اذیت می کنه. راه به راه فحشو می کشه به تمام زندگی ام. حالیش هم نیست که واقعا نمی تونم چیزی بخونم از سر درد...


۲- تو باور می کنی که این ملت سوئیسی بابت افتتاح خط جدید مترو ۳ روز شبانه روز تو خیابونها جشن گرفته اند ، ما رو از کار و زندگی انداختند؟ باور می کنی که می رن حموم و لباس پلو خوری شون رو می پوشن و یه ذره آبجو می خورن و برای بچه هاشون بستنی و بادکنک می خرن و می رن سوار مترو می شن؟ این قیافه ساده لوحانه اشون بیشتر از هر چیزی واسم نفرت انگیزه...


۳- بعد من می گم وبلاگ چیز خوبیه، تو بگو نه! این اتفاق دیشب کلی حال داد. دم صبحی واسه خودم تو اتاق رژه می رفتم و کر کر می خندیدم. جزئیات رو حال ندارم تعریف کنم ولی باز آسمون حال داد دیگه! قبلا یه بار دیگه هم دقیقا همین کارو کرده بود و این جا نوشته بودم... high five  و اینها دیگه....


۴- درد غربت که می گن همینه! اگه خونمون بودم عمرا حاضر نمی شدم سوپ به این مزخرفی بخورم. مامانم سوپ جذاب آماده می کرد و تازه کلی نازمو می کشید که یه ذره بخورم و آخرش واسم چایی داغ هم می آورد... اولسون بالا اولسون...


۵-من فکر کنم تنها کسی بودم که تا حالا به قصد رسیدن به جایی سوار این مترو سده ام. همه اومده ان واسه زیارت...


۶- ای تف به هر چی سو تفاهمه... اصلا حوصله اش رو ندارم. اگه به من بود .... هیچی بابا! بیخیال!


۷- پای چت یهو می گه دلم تنگ شده. میشنم به گریه که مینا خدا لعنتت کنه که آدم نمیشی...


۸- روزهامو به جستجوی دستی می گذرونم که به اندازه کافی قوی باشه و بخوابونه زیر گوشم که از این کابوس بیدار شم... این من نیستم!


۹- سوپش سبزه! مزه تخم مرغ و آرد می ده. تا سی ثانیه دیگه همشو بالا میارم روی لپ تاپ...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد