day dreaming...

روز خیلی جذابی رو شروع کرده ام! ساعت ۶:۳۰ پاشدم. تا ۷:۱۵ دراز کشیدم و تنبلی کردم (از مزایای خیلی زود بیدار شدن و البته هوای سرد که مانع بلند شدن میشه!) تا ۸:۳۰ دوش گرفتم، خونه رو جمع کردم، ظرف شستم، مدل جدید واسه موهام اختراع کردم (جذابه!) صبحونه خوردم، اینهاا.. اتوبوس رو که گرفتم جو گرفت که یه مسیری رو پیاده برم که هم هوا بخورم (۱۳ درجه سانتی گراد) هم قدم بزنم، هم میان بر باشه! سر راه star bucks بود و من طبق معمول دین و دلم از دست برفت و رفتم قهوه گرفتم. اینجا از نقش حیاتی star bucks  تو زندگی ام نگفته ام! خلاصه که با اختلاف زیادی، مهم ترین عامل شادی تو زندگی ام محسوب میشه!!

مترو رو میلی متری از دست دادم و با روحیه نشستم GRE  خوندم تا متروی بعدی بیاد و کهذا تو راه!

الان اومدم mail مو چک می گنم و این برنامه امروزمه:

ساعت ۱۰-۱۱ کلاس حل تمرین دارم! با کارین! خدایا! هرچه زودتر کارین رو از ما بگیر لطفا!

ساعت ۱۲-۱۳ یه talk هست! یه آقایی از ilinois داره میاد! audio کاره ولی می خوام برم باهاش حرف بزنم که آقامون بشه!باید برم ازش وقت بگیرم واسه بعد از ظهر(!!!!!! بقیه برنامه رو ببینی می فهمی این حرفم چه خنده داره!)

ساعت ۱۳:۳۰ با پاسکال قرار دارم! می خواستم قبلش نتایجمو یه بار دیگه مرور کنم و بهتر کنم ولی وقت نمی شه!!!!

ساعت ۱۴ باید یه بنده خدایی رو از خواب بیدار کنم (!!! کی گفته تا اون موقع meeting من تموم میشه؟)

ساعت ۱۴:۳۰ واسه یه حل تمرین دیگه جلسه داریم!

ساعت ۱۵ تا ۱۷ اون کلاس حل تمرینه!

ساعت ۱۶ تا ۱۸ کلاس تافل دارم!!! (درست متوجه شدی من همزمان در دو جا حضور خواهم داشت!!!)

ساعت ۱۸-۱۹ هم با رئیسم جلسه دارم! که هنوز کارهاشو نکرده ام! کدی که باید واسش بزنم خیلی بد دسته! run کردنش هم یه عمر طول می کشه! تازه باید نتایجش رو ببینم و اگه درست بود، ببرم نشونش بدم وگرنه که طلاقم میده!!!!


این وسط باید برم red desk که کارت دانشجویی ام شکسته، بگم دوباره صادر کنن!

می خواستم ناهار هم با یکی قرار بذارم!


دیر شد! کارین منو می کشه!!


پی نوشت: ساعت ۱۹:۳۰ داشتم می رفتم خونه و فکر می کردم که خونه چقدر کار می کنم و چقدر می خوابم و اینها که کاشف به عمل اومد سورپرایز پارتی واسه تولد یکی از بچه هاست که البته در مراسم شام و پس از شام شرکت کردم... خلاصه که کلی جذابه...



نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ

Ye mellati ro pichundeee, eftekhaaram mikone! Bero baba

mellati ke tebghe barnameye khodeshun vase digaran barname mirizan, hamaanaa ke bayad pichune shan...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ

D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد