این روزها...

وقت ندارم اصلا! ولی دو تا نکته است که حتما باید بگم:

- یه نصیحت پدرانه خیلی مهم دارم برات! هیچ وقت هیچ وقت(never ever ever...)تو زندگی ات به نقطه ای نرس که حتی با دیدن فیلم High School Musical II هم یاد بدهکاری هات بیفتی...


-" من موفق می شم! من اوضاعم خیلی هم خوبه! من تا وقتی گند خیلی گنده نزنم هیچ بهانه ای برای نگرانی ندارم. من حتما به هر چی بخوام می رسم. من نباید نگران باشم. من تو یکی از ایده آل ترین شرایط ممکن هستم...." قراره این جملات رو هر موقع جلوی آینه بودم شیش دفعه با صدای بلند بگم. چون به ندرت خونه می رم و شاید به اندازه کافی جلوی آینه نباشم، طبق قانون حداقل روزی ۱۵ دفعه باید شرایط رو برای این عمل مهیا کنم. (دستشویی های دانشگاه هم آینه دارند...)


یعنی میشه؟؟



امضا: مینای خیلی خیلی خیلی نگران...


نظرات 1 + ارسال نظر
fatal پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ

چه مینای خیلی خیلی نگران خوبی .
:)
چه جمله ی خوبی نوشتی ..
من تا وقتی یه گند خیلی گنده نزنم هیچ بهانه ای برای نگرانی ندارم.
چراکه وقتی هم یه گند گنده بزنی فقط یه بهانه است .. ولی تو واقعیت هیچوقت جایی برای نگرانی نیست.
شعاری از مادر عروس ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد