fine is never good enough... not for you!

وقتی یه کار واقعا بدی می کنم، و واقعا ناراحت می شه از دستم و به زور سعی می کنه که فحش خیلی بد نده و من بالاخره دوزاری ام می افته که چه گندی بالا آورده ام و با یه معذرت خواهی کشکی می خوام سر و تهشو هم بیارم و از دلش بیرون نمی ره و هنوز ناراحته و دودله که باز دنبال قضیه رو بگیره یا نه و آخرش تصمیم می گیره دیگه به روم نیاره... من واسه بار هزارم عاشق می شم.... تمام دنیا واسم میشه یه انگیزه برای خوب بودن! برای واقعا خوب بودن... فقط اگه....


می خوام بگم، خیلی چیزها هست که بالای هیچ کابینتی پیدا نمیشن! چیزهایی که حتی نمی تونی ببینیشون، ولی چشم به هم میذاری و میبینی شده اند معنی زندگی..

خرت و خورت های بالای کابینت کوچکترین اهمیتی ندارند. همیشه می شه یه صندلی گذاشت زیر پا، ولی...

کاش می فهمید



نظرات 2 + ارسال نظر
میرتل گریان دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:22 ب.ظ http://myrtle.blogfa.com

اون پاراگراف وسطی ربطش معلوم نیست، نصف حرفت رو خوردی. ولی منم دلم یه مرد می خواد که دستش به بالای کابینت برسه، نیست!!!!

ای خواهر... دست رو دلم نذار! این روزها همه به چیزهای احمقانه بالای کابینت گیر می دن! یه زن مطبخی می خوان که تازه همون آشپزخونه اش هم نتونه جمع کنه! کلا که دلم پره!

در ضمن توقعت زباده دیگه! مرد باشه، بالای کابینت، ارزونی اش... ;)

آرش چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ق.ظ

یکی تعریف می کرد زمان دانش جویی تو شهر غریب، یه رفیق شون که اهل اون جا بوده ور می داره چند تا هم کلاسی شو می بره خونه. در رو که وا می کنه، جوری که مادرش بشنوه داد می زنه: «حاج خانم! چادرت و سر کن مرد میاد تو خونه.»
مادره سربرهنه میاد تو حیاط دست به کمر می ایسته می گه: «اگر مرد باشن چادر لازم ندارن، اگه نامردن که تو گ.. جد و آباتو می خوری نامرد میاری تو خونه.»

الان که نوشتم نمی دونم ربط ش چی بود. (الکی) ولی همون: مرد باشه، بالای کابینت ارزونی ش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد