دلم گم شده پیداش می کنم من...


خسته شدم! می فهمی؟ دیگه واقعا خسته شدم!


به شدت دوست دارم این دو سال رو بریزم تو یه گونی، پرتش کنم آنجا که عرب نی انداخت...


خسته شدم! دیگه واقعا و بی شوخی احتیاج دارم به یه چیزی که بهش تکیه کنم. حتی شده برای چند لحظه..


خسته شدم! می خوام چشمامو ببندم و چند دقیقه آروم باشم. آرامشی که فکر می کردم فقط تو می تونی بهم بدی.


از این همه مسئولیت که همیشه فقط رو دوش منه خسته شدم. از این صبری که قرار نیست هیچ وقت تموم شه خسته شدم..



خسته شدم... و تو نمی فهمی. دیری. دوری. کمی...




نظرات 1 + ارسال نظر
میرتل گریان سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ق.ظ http://myrtle.blogfa.com

من هم نزدیکم، هم زودم، هم زیادم. بیا تکیه بده! آی بسسه افتادم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد