New England fall is the most beautiful thing in the world


بچه ها راجع به ماشین دنده اتومات حرف می زنند و اینکه رانندگی باهاش چه آسونه... و من به این فکر می کنم که دست راستش آزاد خواهد بود که تا خود نیویورک روی زانوی چپ من باشه یا گاهی آروم دستمو بگیره...


پی نوشت: و من لابد آدم خواهم بود و تمام مدت وقتمو تلف این نخواهم کرد که به شش ماه دیگه و تمام شدن این لحظات فکر کنم...


نظرات 2 + ارسال نظر
مرلین سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ

دقیق‌تر بخوایم بگیم بیش‌تر از ۳۰۰ کیلومتر از مسیر اتوبانه، و توی اتوبان هم دنده‌ای و اتومات فرقی نمی‌کنه. در هر صورت لازم نیست نگران تبحّر راننده باشی!

خدا یسوزه پدر speeding limit رو! دهنمون صاف شد!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:44 ب.ظ

:))))))))))))))))))))))))))))

البته مایه مسرت است که دوستان شاد باشند.. گیرم به ناخوشی ما..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد