Arthur


اونقدر دهنم سرویس شده که شک کرده ام که شاید کل قضیه توهمه! شاید اسکل می زنم و از سر سیری و خوشی فقط از نیاز به آدرنالین و هزار تا کوفت دیگه اینقدر درگیر شده ام. کل دارم می زنم زیر همه چی...


بعد یادم می آد که الان ده ساله که اسم وبلاگم، ایمیل آی دی ام، و جواب تمام security question هایی که ازم می پرسن who is your best friend همه آرتور ه! یعنی این شخصیت اینقدر طبیعی، اینقدر طولانی و اینقدر عمیق تو زندگی منه! 

درسته که هیچ وقت به تخیلم هم نمی رسید که آرتور با واقعیت تلاقی کنه، اما بدون شک اگه واقعیتی باشه که تا این حد به آرتور شبیه باشه، من چطور ممکنه سقوط نکنم؟؟


الان دارم به شباهتشون فکر می کنم... غیر قابل باوره... 



پی نوشت: من می مونم و one and only روی repeat


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد